9.6.09

DEDiKasI Buat Rakan -Rakan KKM,Putrajaya, Bangi...



salam sejahtera semua...lama dah tak hapdate blog nie...bukan ape...busy la skit...

baru je dapat new job...tetap pulak tu..

hehehehhe

now im in IPoh..

jadi warga ipoh sudah........

hehehhe

sekang aku di bawah KSM

dulu KKM..

agak sedih juga la...

aku tinggalkan Bangi...tanah tumpah darah putih aku..

Putrajaya..tempat kerja aku..

Cheras..tempat membesar...ye la...kegajahan di situ...

kajang...merayau-rayau..

now In IpoH i will survive..

bosan juga...dok terkebil -kebil sesorang...

hahahhahaha


hari ini..aku nak wat dediaksi kepada teman2 teman aku yang banyak memberi pengalaman sama ada langsung mahupan jualan langsung MLM...hahahahha

guys..until now i miss u all..

hahahahha

sedih...


pertama sekali aku nak wish kat my beloved hosmate..

in Taman Tenaga Hentian Kajang..

nagn korang la aku rasa happy...

SHIdy HUdson, Din HaririnG, Shahril Omar, Bob Sponge, faiZalidi,Jaa, Farizz, herel hewan,napie..jiran sebelah n acik yang selalu dtg umah aku...

hhuhuh..kat sini korang dah tak ada aku sepi...terus jadi cite sepi...

sedih lor...

hope korang still kat sana..mesti happy kan...

tengok tv same2...kompeln sama2..pg pasr same2...mkn same2...

syidi ko jgn mkn bayk...kang gajah...shahril jgn lupa ingt kat abg ash...hahahahahha

bob pun mesti pekak bangun awal pagik...

faizal...ko pon...aku harap ko tak pindah..tapi demi abg wan ko sanggup dok kolej..gitu...

hahahahahhaa

ok lah,,,,aku rasa kita akan berjumpa lagik...





setersunya dedikasi kepada rakan-rakan KKM...

yang mana aku mula mendaftar pada 1/11/08 hingga 26/5/2009

hehehhehe

banyak kenangan kat KKM..

rindu rasanya nak jawab Infoline Berhenti Merokok...


waktu aku nak berhenti sedih juga...tak semua aku jumpa..termasuklah pengarah...

ketua unit aku...n pegawai2 lain..

sorry kalu ada salahj dan silap k...



( ni encik munshi- kira bos kedua aku)



( ha ni encik Jebat..ala yang hang tuah nye kwn tu...encik jebat ni..gile2 org nye..kena lak aku yang gilak2 meroyan+skizo sikit..habislah...)


( ha ni semua pekerja admin)



( ni kriss...banyak benda dia tolong aku...heheheh thanks kriss)




( ni bahagian research....diorang selalu buat research...paling rajin fairuz...rajiIIInNNN ke ahahahahha)






(ni en.Amir...)



( ha ni la kaunselor pemakanan aku...hehehe..rindu kat kome berdua...rindu aku tak? chewah...)





( ni saiful adli...the hotest staff...hot ke? panas ok...)


( ni gee,,,sedih....gee ko jgn nangis...aku nak nangis ari tu...tapi tak mampu..heheheheh..gee ni best..lucu sgt...terinagt cerita kentot..amek semayang...)




( ni Fifi..hehehehhe..manje kan...hahahah biar marah pakwe ko....ahahha)




( ni akak JUe...hehehhe..ni la first n last klien aku..heheheh dan dia lah partner MC aku..siap siku2 aku lagik...ish...diam lah..terus senyap..hahahhaha..kak jue...jgn lupa ya...)



( geng ckap di kala bosan)




( ni kak maria...dia la bos..heheheh..dia serius k kerja...n suka gak gosip2...cerita korea...adam lambert tu la kegemarannye...huhuhuu...dia la yang wat getering ari tu..thanks sangat...heheheh..akak saya minta ampun ya....hehehehhe...kadang2 suka juga lawan ckp dier..hehehehhe...one more thing dont serius2 sangat...kang pening...hahahahhaha)




( ni nor...PA pengarah...dah kwin dah...anak 35org...hebat dier nie...kuat gak kerja..tu yang kurus..selalu beli roti murah...tumpang mkn kat bilik aku...n suka sepah..hhuhuhuhuhu..ha padan muka ko...

hehehehheheh....apa pun ko jgn gaduh nagn faizal k...)


( ni la kak ILLa..best parter In da House....hahahahah..dia la tempat mengadu nasib..mcm2 la...sama2 susah..sama2 tak tentu hala...gila2...semua lah...byk persamaan kitorang..bersin bila tengok matahari..lagi ape..ntah tak ingt...

tapi banyak la klalui dengan dier....n memang baik sgt...hehehhe

dah la tak yah puji sgt2 kang kembang koyak semua...huhuuhhhu)



( ni en Rizal...bayak membantu dari semua segi...thanks la...ku kan ingat segala kata2 mu..thnks ones again...)



apa pun aku gembira bila kerja di KKM...byk benda aku belajar tentang kehidupan n kebahagiaan...now aku kat ipoh..live must go on...

n on da radiO plis...

hahahahha

di sini dah banyak kerja..

kena itu..kena ini...

hahahahha

kerja la namenye...

apa-apa pun..

mane yang tak tersenarai di atas..sekiranye ada terkasar bahasa..

im sorry..

dan ada yang memusuhi aku...ada ke?

tak ada kot..aku mesra pengguna..

hahahahha

miss u oll....















2 comments:

  1. dah jadi org ipoh yer

    jagan lupe asal usul...perak tetap diingatan..hahahaha

    ReplyDelete
  2. huaaaaa syahdu...

    ReplyDelete