29.4.10

Macam2 kerenah my student nie

Salam...n gud morning cekgu..padahal tak ada cekgu pun..berangan 12 saat...nak story skit pasal my student....kadang lucu tengok dorang ni...yang cakap serba salah..tak cakap serba salah...mcm2 kerenah dorang ni...susah juga kerja macam ni...layan baik salah...layan buruk apatah lagi..harus aku jadi penggusti...hahahahha.....awas looooo


ha mcm ni aku layan student..."jangan yek buat benda yang tak baik, jangan mencuri, jangan isap dadah, jangan panjat pagar, jangan jilat jalan...wah ada juga ke?

kadang-kadang pening aku layan dorang ni...bila baik dgn seseorang kata aku pilih kaseh...ingt aku ni wat rancangan "bersama mu" ke? aku buat baik pun salah...budak2 ni...nampak je diam...tapi fikirannya laju...pantang bagi green light..pantas seperti pelari negara yang susah nak menang...hahahhaa...ko ado?
Ada plak tuh yang siap tuduh2...ha dia encik dia encik...dia la yang mencuri emas di kedai emas cekgu baharom...wah gitu dialog nye...hahhaa...dorang suka menunding jari...aku potong jari baru tau....


Kadang-kadang aku buat bebal...saja nak tgk reaksi dorang....perlu ke kan...saja je...bia diorang terkejut dgn tindakan aku..ahhahaha..tapi tak la abhaya sgt tindakan aku...paling tidak pijak je pale dorang...apa2 pun pengalam semua tu...yang paling tak tahan ada plak tu merajuk2 dgn aku...adoiii...kalu pempuan tak pe...lelaki ok...aku leh maigrain...aku tegur wat tak tahu lak tu....tak faham aku....tu la...susah kalu jadi terllau perihatin...pasni aku nak jadi yang lagi perihatin...bia lagi ramai yang merajuk2 bagai...<- perlu ke sttment mcm ni?
apa pun aku tetap jadi " unexpected"..really..





No comments:

Post a Comment