27.2.09

Esok Bowling- 28 Feb 2009

Oh tidak...esok ada pertandingan Bowling antara Bahagian Kesihatan Awam. Dan sudah menjadi kepastian aku bakal turun kegelanggang..Ni yang membuatkan ku agak nerves..ye la...bertarung dengan yang hebat-hebat..semalam wat latihan..nah amek sampai 4 game..terkehel la juga tangan, kaki, perut, punggung, semua la...hahahahah..
prestasi aku? ermmmm sama je.. still gak..tapi dah la tak menyapu longkang...dari 4 game..game pertama: (138) game kedua: (97)-hilang fokus.. game ke tiga: (148) game ke empat ( 120)..ha itulah..entah mcm mane la esok.. dan kau cuba begini jadi begitu.. dah aku lurus dia hoke pulak...geram aku..habis2 lontar je mcm lontar jamrah...hahahahha.tapi apa-apa pun esok aku akan wat yang Terbaik supaya aku tak memalukan diri aku n geng2 aku..hahahah..ermmm kita tunggu keputusan esok..
pertandingan
Tempat: Mines
Masa: 2petang...

3 comments:

  1. gudluck bro! semoga ngko berjaya..walaupon selama neh ko tak penah menang dgn aku kan...hahaha

    ReplyDelete
  2. weih..ash konfirm mng....mng aksi...wakakakakakaka

    ReplyDelete