10.3.09

upin n ipin dan juga R20

dah lama kuar...baru aku dapat tengok ari tu...huhuhuhu


hehehhe...dah lama filem ni kuar..baru ari tu dapat tengok...aku tengok dengan acik..dia pon cuti..aku pun apa lagi pantas seperti kuda pegi wayang kat balakong...hehehhehe..best sangat cite nie...comel sangat kartun nye...hehehhehhe..betol2...

apa-apa pun sybas la..bangga tengok muvie nie...biarpun pic still agak kaku..tapi ok la...kecantikannya menutup segalanya..jalan cerita yang best..karaktornye..hehehehhe..bairpun nampak upin n ipin tak menonjol tapi still gak best..tu sebab dia letak Tajuk "geng"..tak la upin n ipin je...hehehheheheh..

penceritaannya seronok..n banyak mesej...yang last skali cukup "taching"..menitik gak air mata...
"budak lelaki mane leh nangis" kata ipin..tapi air matanye mengalir..pandai sangat...heheheh
best la...
yang penting puas hati...hehehehehhehe..

ha lepas tengok wayang tu...ha si acik g la pulak cari baju..kat R20..ha..best gak shoping tu...habis duit aku..bila kuar ngan syaitioon bayk duit aku habis...habis la juga..dapat la aku bli beg..hehehhee...aku pun redho je la kuar dengan makhluk2 nie...hehehehehhehehe...


1 comment: