17.3.09

single father



single father?
biasa kita lihat single mother..
tapi sekarang..single father sudah jadi kebiasaan..
kehidupan anak-anak di bawah jagaan bapa..
bagaimana agaknya kan..
rasa dan tanggungajwab itu...

dan kini..aku juga merasakannya..
menjaga dan membelai anak dengan tangan ku sendiri..
pasti kasih sayang akan aku curahkan..
dengan sepenuh hati..

aku sudah bersedia dan menyediakan segala kelengkapannya..
yang pasti aku masih menanti kepulangannya..
dan pastinya aku tak akan lekang bersamanya..
akan ku jaga sebaik mungkin..
dan aku akan menerima segala apa yang akan berlaku pada ku..
biarpun di luar sana memberikan persepsi yang mungkin luar dugaan..
tapi yang pasti..aku tau dan mengerti apa yang aku lakukan..

mother baru?
aku rasa tidak perlu lah..
aku mampu mendidiknya..

-nantikan pic anak aku akan datang-
salam mesra..

1 comment: