11.3.09

hari sakit...


hai obat..hai obat..mari makan obat...



hari ni tak best sangat..nak post blog pun mcm malas...
ari ni lemah..bangun pagi je dah sakit tekak..semalam balik keje terus rasa nak demam.
dah la mata kena ketumbit..
kata orang tua-tua ni mesti keje mengintai..
aku mengintai sape?
setau aku aku mandi je aku tengok diri sendiri...mcm tu pun leh kena ketumbit ke?
kelambit tol la...
mcm -mcm menimpa aku..dalam sekaligus lak tu..ntah brape in 1 ntah..
ye la..
mula-mula nak kena selsema..
then mata lak...kene ketumbit..
dah selsema nak hilang sakit tekak lak...
tambah rasa nak demam..
then batok2..

ha ubat apa yang tak ada..semua ada..ubat batok..ubat mata..ubat panadol..cukup lengkap la..
dah berbijik aku telan..tapi still not responding..wah perlu ke responding..
apa-apa pun ni dugaan Tuhan..so aku terima...setidak-tidaknya dosa aku yang ada tu terbayar dengan ni..
hehehheheh..

ermmm..bila rasa sakit ni..apa pun jadi lemah...itu tak kena..ini tak kena..semua tiada kena mengena...aku pun tension..rasa nak menjerit kuat2 sebab tekak ku menggelegak..mcm ada sambal belacan je kat dalam tu..

ketumbit aku dah pecah...tapi bukan la ketumbit besar...dia mcm jerwat kat mata...rasa pedih jugak...tadi bila tengok mirrow..ada benda terbonjol kedepan...ha pa lagi..sepantas kuda kepang aku picit depan cermin..ala macm picit jerawat tu..
ha geram aku...mengalir air mata..tapi kepuasannya..ya ampun..delicious..!!!!!!
baru segar tak tertanggung kesakitan itu...
huhuhuhuhuhuhu

apa-apa pun moral nya...sabar..ikhtiar..and jaga kebersihat...ketumbit disebabkan bakterioa hinggap kat mata...selsema sebab kurang imunisasi..kena bayak vitamin C..
hahahha
tu la...
hobat la untuk aku..
"ha sape yang bace n rasa nak kutuk aku..kutuk la...aku peduli ape..mak aku pun tak kisah"..
hehhehehehehehehheheh

No comments:

Post a Comment